Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a szerviz csak a szervizlapon feltüntetett hibákat vizsgálja, egyéb (az átadáskor nem közölt) hibákért nem vállal felelősséget. Azonban a javítás közben feltárt egyéb hibákról ügyfeleinket tájékoztatjuk és javaslatot teszünk esetleges elhárításuk lehetőségeiről. Az üzletben vásárolt alkatrészeket ingyenesen beépítjük, ez alól kivételt képez az alaplap csere. Szervizünk a hiba megállapítása után tájékoztatja ügyfeleinket és árajánlatot ad a várható javítási költségekre. Ha az ügyfél eláll a javítástól 1500 Ft + ÁFA bevizsgálási díjat számíthatunk fel. A szerviz a szoftverek telepítését szolgáltatás keretében végzi, a munkadíj csak a szolgáltatásra vonatkozik. Ezen szolgáltatással az ügyfél nem kap használati és licenc jogot a telepített szoftverekre. A szerviz csak olyan szoftverek telepítését végzi, melyekkel az ügyfél rendelkezik. A szerviznek nem áll módjában az átadott szoftverek, telepítő lemezek és licenc kódok eredetiségét ellenőrizni, az átadott szoftverek telepítése utáni minden esetleges jogi következmény az ügyfelet terheli. A szervinek átadott készüléken tárolt adatok, programok, beállítások, szabadalmi és szellemi alkotások joga alá tartozó információk, megoldások megőrzése, mentése kizárólag a megrendelő feladata. A szerviz nem vállal felelősséget a javítás, karbantartás alatt bekövetkező esetleges módosulásokra, információ vesztésre. A szerviz nem felel adatvesztéssel, adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett vagy következményi károkért, haszonvesztésért, még akkor sem, ha ennek bekövetkezése az elvégzett javításra, karbantartásra vezethető vissza. A szerviz kiegészítő szolgáltatás keretében nyújt adatmentő, adatvisszaállító tevékenységet Díjazása, ha ez javítás közbeni biztonsági mentésként történik, a javítási költségen felül 1500 Ft +ÁFA. A szolgáltatást önálló tevékenységként megrendelő ügyfeleink részére a díjazás egyedi megállapodás szerint történik, ami függ az adatok mennyiségétől, az adathordozótól, ezen eszközök állapotától. A mentett adatokat a szerviz a mentéstől számított 7 napig őrzi meg. Az adatok tulajdonával a megrendelő rendelkezik, a szerviz ezen adatokat, harmadik félnek nem adja át. Amennyiben az átadott készülék piszkos állapotban kerül átvételre, a készülék tisztítását a szerviz elvégzi, ennek költségei a megrendelőt terheli A javítások határideje 3 – 7 nap. Ezen határidőt a szerviz igyekszik betartani, de a javításból eredő egyéb okok miatt a módosítás igényét fenntartja. A javítás elvégzéséről a szerviz a megrendelőt telefonon, SMS –ben, e-mail –ben, ajánlott levélben tájékoztatja. Amennyiben a készüléket az ügyfél az értesítés után 15 napon belül nem veszi át a szerviz az ügyfelet újból megpróbálja értesíteni ajánlott levélben. A szerviz a bármilyen okból visszajött ajánlott levelet is sikeres értesítésnek könyveli el. Amennyiben a sikeres értesítés után az ügyfél a készüléket 15 napon belül nem veszi át, úgy a szerviz tárolási díjat számol fel. A tárolási költség naponta a készülék aktuális piaci árának 1%, de minimum 200 Ft/nap. Ha a tárolási költség és a javítási díj összege eléri a készülék aktuális piaci árának 75% -át, a készülék tulajdon joga átszáll a szervizre, az ügyfél ez után semmilyen követeléssel nem élhet. A szerviz a készüléket tovább értékesíti, vagy megsemmisíti. Az általunk elvégzett hardveres javításokra 1 hónap garanciát vállalunk. A szerviz fenntartja azon jogát, hogy a tájékoztatót, az abban közölt tényeket, szabályokat módosítsa. Amennyiben a tájékoztatóban szereplő szabályzás ütközik bármilyen hatályos törvénnyel, jogszabállyal, úgy a törvényben, jogszabályban rögzítettek a mérvadóak.